Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeesss!

Vi vann igår! Jag har inte hunnit uppdatera förrän nu men så kan det va. Sverige spelade riktigt bra igår men Grekland va tråkiga. Så defensiva.. fy! Vi skrek och var glada och åt chokladbollar så det stod härliga till i alla fall :)

Idag har jag jobbat, som personlig assistent. Det var helt okej, jag kommer att trivas där i sommar! Blev dock sen lunch men så kan det va. Pastasallad idag igen, men idag hade jag rökt makrill till och jordgubbar. Gottis.

Kent kommer nog hem snart. Om drygt en timme ungefär. Kanske springa? Kanske inte. Troligen inte. Har kommit ur träningsperioden nu, inte bra. Men om inte annat så går vi väl en lång runda i alla fall. Det blev det ju igår åtminstone.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback