17 mars...

... och snön vräker ner här utanför! Sjukt... Inte en snöflinga ville falla under februari månad och inte många i månaderna före heller, och så får vi nu, i mitten av mars, flera cm (upp till 1 dm har de sagt ska falla). När Kent gick upp för en timme sen var där ingen snö men nu ligger där nog 3 cm i alla fall. Och som sagt, vräker ner. Men det är härligt. Stora, fina, vita flingor. Som en riktig vinterdag. Jag slipper iaf bekymra mig över om jag ska springa eller inte, skippar det i snöandet.

Jag får fokusera på pluggandet istället. Varför får jag typ panik för att jag inte är klar i tid? INnan vfu:n var jag färdig med alla uppgifter lååångt i förväg, och vfu-uppgifterna med. Men det är klart, har ju jobbat mycket förra veckan så inte hunnit med det. Ska sätta igång nu!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback