Bilder...



Hej på er!
Jag tänkte att det var dags för lite bilder här på bloggen, det var ju ett tag sen. Den första bilden är tagen i måndags. Det snöade rätt rejält här då, som synes. Snön ligger fortfarande kvar, om nån undrar. Idag är det strålande solsken ute och jag vet inte hur kallt det är, men runt fem minusgrader skulle jag tro.

De andra bilderna är från igår när vi var ute i skogen. Gärdsgårdar, som ju är så fint och gammaldags tycker jag, finns överallt (till o med på baksidan av huset vi bor i nu). Denna gärdsgården ramar in ett fält, tro det eller ej. Lite mindre ön de skånska fälten, jepp. De andra bilderna är från "jobbandet" ute i skogen. Jag var dock väldigt passiv och tittade på medan Kents bröder slet hårt och Kent o hans pappa hjälpte till lite grann. Det märktes också senare för det tog flera timmar innan tårna hade tinat. Usch!

Nu så är mamma och pappa och Erik (?) på väg hit upp för att hälsa på. Vi ska fira min födelsedag lite i förväg, bland annat har de med sig ananasfromage! Min favoritdessert! i ska göra räkmackor till förrätt och sen mustig köttgryta till huvudrätt. Gottgott!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback