Bra morgon!

Idag har jag fått lite gjort i alla fall. Skrivit på den sista VFU-uppgiften (har ett par stycken kvar som jag ska komplettera lite extra också men annars klar med resten). Börjar klockan 12 idag så ska snart ge mig iväg. Ska gå bort till universitetet och skriva ut lite innan, plus att jag ska planera lite inför fritids i eftermiddag. Ska hålla i lite lekar och så i gympasalen. Mycket lekar just nu :D

Ska skära upp lite sallad med. Idag har jag ju lunch med mig eftersom jag börjar så sent och därmed inte har rätt till lunch i skolan, plus att jag inte kan äta före för då blir det så himla tidigt. Ska nog passa på att göra sallad till ikväll med, positiv överraskning för Kent som står för middagen ikväll... hehe.. Blir korvstroganoff och ris. Gottgott!

Jag har nog bestämt mig för att åka till Malmö på lördag. Har fortfarande inte beställt biljetter dock. Undrar bara om det finns någon vänlig själv som har lust att umgås med mig en stund på eftermiddagen, typ mellan kl 14-15.30? I väntan på tåget hem. Jag är öppen för det mesta, shoppa, fika eller vad som helst. Säg bara till!

Nu ska jag dra, skriver kanske mer ikväll.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Tjo!
Jag tänkte också dra till Malmö på lördag och har väntetid på hemvägen tills 15.14.

2008-03-04 @ 21:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback