Duktig flicka!

Så duktig jag är! Redan färdig med observationsuppgiften jag skulla göra idag på eftermiddagen. Bara att hoppas på att den blir godkänd med, utan att jag behöver komplettera. Har ju försökt referera massor och så i alla fall. Allra helst vill jag ha VG men det är kanske lite överambitiöst.

Om nån timme ska jag ge mig ut och springa (har gjort upp värsta schemat för dagen haha) och sen duscha, käka och iväg o jobba. Och nu när jag fick en timme över här som jag inte planerat in ska jag börja läsa litteraturen tills på måndag (ska både hinna läsa och skriva ett paper om det). Vill helst inte behöva plugga för mycket i helgen så.

Det ska bli mysigt ikväll sen. Ut o käka. De har så god mat där! Billigt med, eller hyfsat i alla fall. Tror de hade 3-rätters middag för 149 kronor eller nåt sånt. Helt okej :) Sen att världens sötaste pojkvän vill bjuda på middagen skadar ju inte heller! Fast får se om jag inte betalar min del ändå. Vill ju vara jämställda :P

Idag firar vi som sagt 17 månader tillsammans! Tiden går sanslöst fort. Nästa månad är det 18 månader! 1 ½ år... Knappt man tror det är sant... Jag är så sjukt lycklig! När jag somnar i Kents famn om kvällarna och när det första jag ser på morgnarna är hans rufsiga hår och nyvakna blick. Jag älskar det! Att veta att någon väntar på en här hemma eller snart kommer hem. Allting är så underbart, bara gå och handla tillsammans, ha en myskväll framför teven eller gå långa promenader. Att bara sitta vid datorn medan han gör nåt helt annat - men i alla fall finns i samma rum. Jag älskar det och jag älskar dig, Kent!

Kommentarer
Postat av: Gish

Jag håller på Charlotte eller Bengtzing. Blev helt förälskad i dem båda två häromveckan. Charlotte har verkligen blivit riktigt bra! :) Men som du sa, de växer allihop efterhand man hör dem :) Låter som en mysig fredag med att gå ut och äta. Vi ska förhoppningsvis bara ta det lugnt och äta ngt gott framför Så ska det låta! :) Ha en fin fredag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback