Energikick

Jag känner mig helt full av energi ikväll! Gick en långpromenad hem från stan och sen rundan bakom huset (i skogen här bakom). Sen hem och in i duschen, passade på att raka benen, skrubba huden lite och efteråt smörja in hela mig med kroppslotion. Sen på med min nya klänning och tightsen (se längre ner). Känner mig helt glad och pigg!

Att vi åt supergod middag gör ju inte saken sämre heller :) Tonfiskgratäng från hemkunskapsboken, den är sjukt god faktiskt!

Resten av kvällen blir det myskväll framför teven. Kanske spela nåt parti "sänka skepp" - vilket har blivit vår nya grej! Haha! Alltid roar vi oss med något spännande....

Hoppas att någon av mina kompisar får för sig att uppdatera sina bloggar snart med btw..
Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback