Flum flum...

Igår blev en så härlig dag! Strålande solsken och mötte Sofia i Malmö. Vi skulle gå i affärer men var nog mest utanför än inne i butikerna. Snackade massor och njöt av solskenet :) Sen kom Zandra o hängde med oss ett tag i solskenet på Gustav Adolfs torg, sen fick Sofia lämna oss och vi gick vidare till CUF:s årsmöte. Jag blev mötesordförande så fick hålla i klubban *me like* och mötet var kul! Jag och Gustav blev avtackade och fick presenter. Jag fick en jättefin bukett lila/rosa tulpaner samt martiniglas design Matz Borgström (som btw e släkt med Zandra). Supersnygga e dem! Efter mötet när vi gick ut stötte vi på inte mindre än tre andra "gamla" cufare som man inte sett på år och dar! På väg till fiket sen mötte vi Zandras pappa o hans sambo och när vi sen fikade inne på Wayne's så dyker min fd chef från skolan i Vellinge upp. Trevligt :)

Igårkväll blev de mysmiddag med vin och tända ljus hemma. Sen stack jag snart iväg på förfest hos en som heter Frida. Den enda jag kände där var Elin från nollningen men jag hade kul ändå! Regerade på fyllespelet och bluffade som fan :P Förutom de gånger de synade mig då hahaha... så sen vågade de inte syna heller! Vi drog till Sivans framåt halv elva-tiden men jag stannade inte så länge. Va hemma igen vid midnatt tror jag. Hade en rolig kväll i alla fall!

 

Idag ska vi dansa (som vanligt). Får se om vi börjar på cha-chan idag. Hoppas det!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback