Friday night

Så var det fredagkväll då. Jag gjorde pizza till kvällsmat. Supergod pizza (deg på jäst) med krossade tomater/amerikansk grillsås som vi gjort själva i botten, sedan skinka, ananas, röd paprika, banan och jordnötter samt ost och oregano på toppen. Kanongod med tunn botten :)

Sedan har det blivit lite sänka skepp och kollat på Let's Dance/Så ska det låta/Robins. Vanlig fredagkväll helt enkelt! Nu ska vi gå och lägga oss (jag vet, det är supertidigt). Vi ska upp tidigt imorgon, Kent ska köra till sina föräldrar vid halv sju och jag ska med tåget till Malmö rätt så tidigt så.

Sista dagen på praktiken idag. Så söta de är där! Jag fick ett jättefint halsband som tack för de veckorna jag varit där... blev helt rörd typ :) Har trivts jättebra och lärt mig en hel del, så längtar redan till hösten. Förhoppningsvis blir det lite vik innan så man får träffa barnen och personalen och alla!

image278
Inte någon jättebra bild men typ såhär ser det ut!

Men nu - som sagt - sovdags!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback