Glad Påsk!

God kväll på er. Jag passar på att önska alla en glad påsk idag, för jag vet inte om jag hinner in och skriva nåt inlägg imorgon förmiddag innan vi åker till Kents föräldrar. Har inte tillgång till internet där så, och vi är inte hemma igen förrän på lördag (påskafton). Så, GLAD PÅSK!

Ikväll har vi frossat till Du är vad du äter, som vanligt :P Blev inte så mycket frossa ikväll dock, åt en mandelchokladmuffins (sjukt goda som allt Kent bakar), några bitar mango och så har det blivit lite chokladfudge och chokladpåskägg ikväll, tidigare. Jag har ju inte ätit nåt sånt innan i vecka utan varit supernyttig! (o vågen pekar då såklart neråt typ 5-6 hektro direkt).

I övrigt så tvättar vi just nu. Bläää alldeles för sent! Ska dock hämta upp tvätten snart och sen lägga oss och sova i varma, sköna lakan :) Mmmm... Jag har fått vik på tisdag med, ska vara på en skola lite utanför Växjö - börjar 7 på morgonen med öppning och jobbar själv fram till kl 12.15. Kan tillägga att jag inte känner någon där och aldrig har varit där. Känns ju lite märkligt men men, jag fixar väl det!

Ja, nu orkar jag inte skriva så mycket och inga roliga bilder har jag att lägga ut heller.. så tråkig!
Ha en riktigt bra långhelg nu, ät mycket ägg och njut av alla godsaker (o ta nya tag efter påsk istället.. hihi)
Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback