Glad

Jag känner mig glad idag! Var jättekul på buggen, tiden gick jättefort och vi lärde oss äntligen en av de där roliga karusellerna som jag velat lära mig jättelänge. Toppen!

Quickstepen och rumban igår gick också bra :) Nästa gång ska vi nog börja med chachan, skulle egentligen gjort det igår men de sköt upp det till nästa gång. Men det ska bli skoj i alla fall!

Nu är jag inne på sista veckan på praktiken. Det känns som att tiden har gått jättefort, och jag kommer sakna praktiken så himla mycket. Hoppas jag får chans att komma ut dit o vikariera lite sen :) Så man inte behöver vänta ända tills hösten innan man ska dit igen.

Nu ska jag gå och äta lite melon. Nyttig start på veckan som vanligt!
Trevlig kväll!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Gish

Du har varit duktig! Nu ser jag dig ju inte så ofta, och visst, bilden kan förvränga lite men du ser smalare ut, och 12 kg måste ju synas. Bra att den är bra, jag har läst Gömda och de andra i den serien, inget kan väl jämföras men kul o läsa ngn lite enklare i samma stil. Var nära på att köpa Camilla Läckberg Olycksfågeln idag... Har för mig du skrev häromdan att den var bra? :) Men köpte lite andra på rean istället. Ha en bra kväll och ät lite melon för mig med! :P Kramar

Postat av: Gish

Måste förresten för första gången någonsin erkänna att Charlotte Perrelli var helt undebar i lördes! Tycker hon är den enda som varit bra i år! :P
Puh.. det tog emot :P

2008-03-03 @ 22:16:31
URL: http://youregonnacrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback