Helg!

Nu är det äntligen helg och Kent är äntligen hemma igen. Han kom ju igår då, men i alla fall! Gårdagskväll blev mysig, vi åt fläskfilé och tittade på Let's Dance-finalen på kvällen. Jag höll på Tina, så bra att hon vann :) Blev lite gottgott till med, glass med fransk chokladsås (tror jag det var, vi gjorde den själva).

Idag ska vi iväg till simhallen nu på förmiddagen. Sen blir det en liten tur på stan och ikväll ska vi på fest hos Jossan o Markus. Jag ska äntligen få komma in på Grace (har skrivit upp oss på listan så idag ska de inte kunna neka mig!) och där ska vi festa järnet.. haha!

Molningt är det ute idag, enda positiva är väl att det kanske börjar bli lite varmare. Vi får se om snön på balkongen smälter bort, har ju legat ca 10 cm där så det är en del som måste smälta undan. Jag längtar massor tills vi kan sitta där ute i solen om kvällarna. Och det går snart, bara det blir varmare och snön försvinner.

Ha en bra dag mina vänner!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback