Idag är ingen vanlig dag...

... för idag är det min födelsedag!
Hipp Hipp Hurra!

Födelsedagen har tillbringats med att jobba (7-12.30). Va läskigt att köra imorse - isgata hela vägen dit, jobbade på en pytteliten skola! Totalt har de 29 elever... Snacka om byskola.

Sen när jag kom hem fick jag finfina presenter av Kent :) Eller ja, redan imorse fick jag ju "Dassboken" att ha på toaletten så jag slipper läsa hans skogstidningar när man sitter där hehe. Sen har han köpt en sån där sak som man sätter på vinflaskan som gör att vinet håller längre när det är öppnat och så det bästa av allt; vi ska ju till Göteborg den 10 maj (det visste jag redan) och då ska vi se Lena & Orup! Så kul :) Jag trodde inte deras föreställning gick på Rondo längre men det gjorde den visst... längtar massor!

Nu ska jag ta mig till biblioteket och sitta o plugga hela eftermiddagen. Kent ska bjuda på middag så jag får hålla mig hemifrån medan han förbereder...

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra dag :)

Postat av: CAZZIS

Ha en mysig dag ;)

2008-03-25 @ 13:37:00
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: ameli&emelie

Grattis :P

2008-03-25 @ 13:54:42
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen! Ha det super!! KRAM KRAM

2008-03-25 @ 17:28:53
Postat av: Gisela

Grattis i efterskott! :)

Jag ska nog klara vårruset.. ska bara hitta tid att börja träna lite. Men tar det mer som en kul grej - får göra det mer seriöst nästa år kanske :) Vad hade du för tid?`Kram!

2008-03-26 @ 09:51:09
URL: http://youregonnacrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback