Jobb jobb jobb!

Helt plötsligt får man jobba massor igen! Idag ringde de från vikarieförmedlingen så fick vikariera i eftermiddag. Blev lite kortare tid än de sagt men var så lite barn kvar. Ska vikariera där imorgon igen, men fler timmar då (+stängning). Sen på torsdag ska jag vikariera som lärare där jag varit förut. Kul när det blir så! Blir minst 14,5 timmar denna veckan :) Gött! Sen är jag ju ledig på fredag med så kan bara hoppas att nåt trillar in då också.

Det enda jag måste tänka på nu är att min sista vfu-uppgift måste bli färdig. Har bara lite kvar på den i alla fall, som tur är. Så jag lägger nog torsdag eftermiddag på att skriva den helt färdig. Ska skriva lite nu med, men sen har vi tvätt och jag har lovat att diska och sen ska jag ju ut ikväll med de belgiska studenterna + några från klassen så.

Blir en tuff vecka! Men nu ska jag börja skriva som sagt...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback