Köksmöss!

Ni skulle se oss nu, eller ja, snarare för en timme sen kanske. Jag står och har fullt upp med "festgryta" och att fixa sallad till maten. Kent knådar bröd som vi håller på att baka eftersom frysen typ är tom på bröd och dessutom står en gryta på spisen där vi kokar knäcksmet, typ, som en del av chokladfudgen :) Ska ta med oss lite fudge till Kents föräldrar, vi gjorde sån i julas med och det blev såå gott!

Nu sitter jag här med världens hicka bara. Kanske drack eller åt för snabbt innan.

Har suttit och pluggat en stund i biblioteket i eftermiddag, inför vecka 14. Snacka om att ligga bra till i studierna haha.. Fast det som ska vara läst till nästa vecka har jag dock inte läst än..

Vet ni, jag testade nyss Jossans knep för att bli av med hicka. Att bara ställa sig mittemot en vägg och sträcka armarna rakt fram (med handflatorna mot/i väggen). Det funkade! Så nu hickar jag inte längre.. Tyckte det lät väldigt märkligt när hon sa det första gången men okej, det funkar väl då!

Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska ju till Braås och jobba. Så 05.50 ringer väckarklockan... Suck! Men det blir ju lite pengar iaf och kul att träffa barnen och personalen. Dessutom blev det inget jobb nästa vecka som de sagt tidigare så ännu viktigare att få jobba imorgon.

Ja, det här var väl en liten sammanfattning av mitt liv just nu.
Hoppas allt är bra med dig!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback