Lay your love on me

Ju mer jag lyssnar på finallåtarna tills på lördag desto mer tror jag på BWO:s låt. Den sätter sig direkt liksom och är, ja, skön helt enkelt! Skön att lyssna på, sjunga med i och att dansa till.

Idag hade vi de belgiska studenterna på besök i vår klass. Kom på det precis före och tänkte att shit, nu ska man snacka engelska med och så, men det gick jättebra! O så ställde jag upp på att hänga med ut och festa imorgon, så det blir karaokekväll på stallarna! (vi måste ju med ut så att nån står för gästleggen). Ska bli kul i alla fall!

Nu ska jag strax sticka iväg till Willys för veckans inköp, sen hmm borde jag nästan åka till systemet och köpa lite öl/cider inför förfesten imorrn. Sen hem, och om det fortfarande är uppehåll och min huvudvärk har försvunnit så kanske det blir en löprunda. Sen fixa maten, ev. baka en limekladdkaka och sen bugg ikväll. Fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback