Morning!

Lördag morgon, och vi var uppe med tuppen. Till och med före tuppen skull ejag tro för när klockradions siffror visade 05.40 var jag vaken. Och Kent vaknade med. Sen var det inte lönt att somna om, skulle ju ändå upp kl 6.00. Så vi gick upp lite före, jag hoppade in i duschen medan Kent slängde i sig en snabbfrukost. Sen körde han typ kvart över sex och jag har ätit stabil frukost (mannagrynsgröt samt leverpastejsmörgås). Nu är väskan packad och klar, så jag ska bege mig mot Malmö!

Ikväll lutar det åt partaj för min del. Tycker så synd om kent om jag går ut själv, helgerna är det liksom vi känns det som... Men ja, han säger ju att jag ska gå ut så jag borde väl lyssna på honom och tro på att han menar det.

Ha en bra dag!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: gish

Jag har faktiskt inte läst den triologin, är den bra då? Jag har dock tittat på den ett antal gånger och tänkt på om jag ska köpa den men slutar alltid med att jag inTe gör det... Är inte så himla glad i deckare egentligen :P Ha en bra helg! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback