Nya tag!

Nu är det dags att sätta fötterna inne på universitetet igen. Det var ju ett tag sen nu. Känns lite konstigt att inte åka iväg på praktiken, men jag vänjer mig nog snart. Det känns som att vi har en ganska lugn vecka framför oss i alla fall - lugn start.

Igår började vi dansa chacha på dansen :) Så roligt! Egentligen dansar vi precis likadant som i rumban - samma turer och grundsteg etc förutom att man lägger in "chachacha"-stegen där man i rumban inte tar något steg typ. Eller ja, där man tar steg 4 och 1. ( 2-3-chachacha-2-3-chachacha osv).

På lördag ska vi ha schlagerfest! Vi har bjudit några redan men er som vi inte har bjudit är härmed bjudna... :) Det blir schlagerfinalen på tv samt karaoke o så hemma hos oss, sen utgång - troligen till stenladan eftersom alla inte är studenter.

Nu ska jag fixa mig lite frukost.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback