Nyklippt!

Nyss hemkommen från frisören (fick ingen tid igår så fick ta en idag istället). Blev lite dyrare än jag tänkt mig, köpte silkesdroppar till håret med, det är lite torrt i längderna så. Men det blev fint håret nu i alla fall! Jag blev lite förvånad faktiskt, det var ju över 4 månader sen jag klippte mig senast och ändå var det bara 1,5 cm som var slitet! Märkligt... men bra!

Nu ska vi ut o gå en promenad i det vackra (hmm?) vädret. Får hoppas att solen tränger sig fram lite igen och att regnet håller sig undan!

Ikväll blir det melodifestival och fondue :D Mumsmums!
Kent ska baka sega chokladrutor i eftermiddag, från sin nya bok som han köpte igår; Kladdkaksboken eller nåt liknande. Jag köpte två böcker igår på rean med, dels en kokbok med "lätta" (= nyttiga) recept och sen en bok av Camilla Läckberg. Hennes andra bok, "Tyskungen" var grymt bra så hoppas denna är det med! Kent köpte en bok med pastarätter med. Märks det att vi älskar att laga mat? Haha!

Nej, nu ska jag dra... vi ses!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback