Paaarty

Jag hade skitkul igår! Förfesten blev riktigt rolig vi snackade engelska och ibland snackade vi på svenska skit om de andra :P haha de gjorde säkert likadant! Spelade pyramiden, Carl spelade poker på nätet (o jag hjälpte honom... spelade nog jättestor roll... inte). Sen utgång till stallarna, inte mkt folk alls där men whatever. Köpte oss lite dricka, så småningom blev det mer folk, och därmed dans och Summer of 69 på karaoken. Nice!

En av klasskamraterna sa det att det roligaste egentligen är kanske inte att vi festar med just de belgiska studenterna utan att vi lär känna varandra samtidigt - o jag håller med! Sen fick man ju en hel del roliga citat med pga språken.. även om vissa var missförstånd! Haha Som till exempel Katjas "It's a kangaroo!" när Carl försökte skrämma oss till att det fanns spöken där vi gick förbi. Vad hon egentligen sa vet jag faktiskt inte... Men vi skrattade mycket i alla fall! Ska bli kul att se deras bilder härifrån sen, blev en hel del roliga igår kväll tror jag :)

Nu har jag precis duschat så ska klä på mig, fixa miglite frukost. Får se om jag pallar koka gröt idag med, men dte är ju så gott så ja, vi får se. Sen bär det av mot biblioteket för att låna lite böcker till nästa kurs och sen har vi musikföreläsning. Efter det hem, käka och så fort som möjligt vara på skolan för att jobba. Fullt upp även denna dag!


Kommentarer
Postat av: Gisela

Jag kan koka gröt till dig! Jag tränar flera gånger om dagen på just det :P Haha...
Vem håller du på på lördag? Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback