Resultatet



Det var väl inte ett så oväntat resultat i melodifestivalen igår. Jag trodde dock att omröstningen skulle bli mer spännande, nu var ju Perrelli överlägsen från första jurypoängen, typ. Jag blev dock väldigt överraskad över att Sanna Nielsen fick folkets röster! Visserligen har hon en väldigt fin låt och så, men ändå... BWO trodde jag skulle få mer juryröster, och likaså Amy Diamond men så blev det visst inte ändå. Stackars Linda Bengtzing med som inte fick några röster alls från svenska folket - väldigt märkligt, låten e ju en riktig schlager som alla hennes låtar. Okej, jag röstade inte på den men Kent gjorde ju det i alla fall!

Läcker drink jag drack igår förresten, va? Tänkte att det skulle bli rätt coolt med en blå drink i rosa glas - och yes, det blev det. Isbjörn kallas det väl, om det nu var den jag gjorde (minns inte så noga). Vi hade en väldigt trevlig kväll för övrigt, och lång blev den också. Alla var nog typ lika chockade när klockan plötsligt var kvart i två när Markus, Jossan o Sara reste sig för att gå. Det blev väldigt mycket schlagersnack hela kvällen! Haha! Och mycket snack om tv-program från "förr" osv... Roligt :)

Nu ska Kent ut och springa medan jag typ ska sova i soffan. Eller kanske läsa lite litteratur inför imorgon. Eller så kanske jag börjar med att läsa men slutar med att sova. Vi får se!

Sen blir det dans i eftermiddag.
Hoppas ni får en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback