Sovit dåligt

Jag har sovit dåligt inatt. Legat och tänkt på en sak, som jag egentligen inte borde bry mig om att ligga och tänka på. Men jag vill liksom inte att saker ska bli fel, eller göra mig ovän med någon. Har försökt kolla igenom vad jag gjort tidigare och kanske var det inte riktigt bra, jag lät inte så positiv som jag egentligen var. Men jag har iaf försökt förklara det.

Nu är det i alla fall morgon och jag har fått i mig min tallrik gröt, en smörgås och provsmakat en sillbit (av sillen jag la in igår..). Tänderna är borstade och kläderna på, så nu är jag typ fit for fight som man säger. Dock är det ju 1,5 timme nästan kvar tills vi börjar. Då är det musik som gäller! Ska nog sätta mig och läsa igenom texterna vi ska ha läst till musiken igen, i alla fall den ena. De var rätt intressanta - finns det omusikaliska människor? och den andra handlade om att det är viktigt att sjunga med sina barn, både när de är ofödda och sen när de har kommit till världen.

För övrigt så ligger snön fortfarande kvar och tydligen visar de mer snö på fredag, känns ju inte lite märkligt med en vit påsk istället för vit jul men ja, världen e ju lite konstig ibland!
Ha en bra dag!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback