Stressade dagar!

Just nu känns det som att jag inte har en lugn stund! Jobbade ju i tisdags eftermiddag, sedan igår hade jag stängning på samma ställe (stressade dit så snabbt jag kunde efter föreläsningen). Idag har jag jobbat 7.15-13 i Gemla - sen ta bilen hem, va hemma ca 20 minuter och sen iväg till samma skola osm igår o jobbade där mellan 14-16.30. Imorgon ska jag ut till Braås (där jag hade praktiken) och jobba 12-18, stängning då med. Fick en dag där nästa vecka med, plus på min födelsedag veckan därpå! Kul att få komma dit o jobba lite :)

Imorgon MÅSTE jag dock skriva färdigt observationsuppgiften. Det ska jag ägna förmiddagen åt. Och helst hinna springa med. Sen har vi bokat bord på kinarestaurang imorrn kväll (såå gott där!) kl 18.30 så gäller att sista barnet blir hämtat i tid i Braås.... Ska bli mysigt att gå ut o käka! Firar 17 månader imorgon. Inte så mycket att fira kanske men det var länge sen vi var ute och åt så.

Förresten så har jag jobbat ihop 23,5 timmar denna veckan (inkl. imorgon då) och sammanlagt den här månaden blir det minst 33,5 timmar. O då klarar jag mig på studiebidraget + lönen! Gött!

Nu ska jag kolla till pitabröden. Håller på o bakar, blir pitabröd med fajitaskryddad kyckling o annat gott till middag idag!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback