Tidig morgon

Jag hade tänkt sova ut idag, till kvart i åtta i alla fall. Men efterosm jag ändå vaknat när Kent gått så gick jag upp direkt idag igen. Lika bra det :) Bara jag inte blir för trött ikväll...

Buggen igår var grymt rolig! Vi lär oss så himla roliga snurrar och karuseller nu. Hade besök av en danslärare från Halmstad (fast han va dansk) igår, som egentligen är där för att lära våra danslärare att bli ännu bättre. Han var helt militäriskt haha stenhård! Fast med glimten i ögat :) VI hade jättekul i alla fall, var mycket dans och nästan bara till årets schlagerlåtar! Haha

Det verkar bli som det blir med schlagerfesten till helgen. Markus o Jossan får väl ta med några hit eller nåt. Men jag vet att det är kort varsel så jag kan ju inte klandra er som inte kan. Men skriv upp den 5 april i almanackorna istället, så kör jag födelsedagsfest då! Blir kanske födelsedagsfest för Kent med, han har inte haft nån så.(och att det inte blir helgen efter min födelsedag beror på att vi redan ska på en annan fest den helgen).

Nu ska jag fixa mig lite frukost. Blir nog gröt som vanligt, älskar mannagrynsgröt till frukost :) Sen skriva lite på sista VFU-uppgiften.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon på dig, hoppas att du har sovit gott inatt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback