Tipskungen!

Idag har jag, för första gången ever, spelat på stryktipset! Kan ni tänka er?
Kent och hans pappa spelar ihop ibland, bland annat förra veckan, och då tänkte jag att det ska jag med göra. Sagt och gjort, idag lämnade jag in fyra rader :) Fast Kent o jag spelar ihop, så lämnade in åtta rader tillsammans. Blir kul att se hur det går! Vi får se om mina expertutlåtanden håller...

Annars så var det ju näst sista dagen på praktiken idag. Sista dagen imorgon - usch...

Oh, just det! Alla ni andra The Ark-fans i min kompisskara! Ola Salo gick i högstadiet på skolan där jag nu har min praktik :) Han bodde ju i Rottne då (som är en av byarna eller vad det kallas ganska nära Braås). Han har dessutom varit tillsammans med min handledares brorsdotter! Så hon har träffat honom en del och han ska vara en reko grabb :P Haha.. hon sa att rollen i Jesus Christ Superstar kommer passa honom perfekt. O just det, hennes brorsdotter då - hon var ju med i bandet från början (långt innan de blev kända, detta var typ i gymnasiet eller nåt).

Nu är maten färdig så ska slå mig ner och njuta av mumsig kasslergratäng! Sen blir det som vanligt lite gottis till "Du är vad du äter" haha... samma sak varje vecka :P
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback