Vasaloppet!

Sitter och följer Vasaloppet med största intresse just nu. Haha INTE. Men jo, jag kollade på starten och har sett på det en stund i alla fall. O kommer fortsätta kolla, men just nu har jag paus från tittandet.

Igår gick rätt bidrag vidare till Globen i Melodifestivalen. Äntligen! Har vart lite sisådär med det innan. Jag tror att segern kommer stå mellan BWO - Lay your love on me och Charlotte Perrelli - Hero.

Minns att jag lovade er en bild på min nya klänning + tights för nån vecka sen. Här kommer den (jag ser förjävlig ut på bilden men whatever). Klänningen är mörklila, inte blå som det kanske ser ut som.


Nu ska jag kolla in lite nyheter på Aftonbladet. I eftermiddag blir det rumba och quickstep - och vem vet, vi kanske börjar med valsen eller cha-cha också?
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: gish..

Har du gått ner mkt i vikt? För du ser väldigt smal ut på denhär bilden! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback