19 månader!

Jag och Kent firar 19 månader idag och som vanligt "minifirar" vi lite.. Hihi.. Denna gång hade vi av ren slump planerat in supergod middag, nämligen kycklingchili med limesås. Smakar som något man beställt in på typ indisk restaurang eller nåt, fast det egentligen är mer mexikanskt men whatever. Grymt gott i alla fall! Vill någon ha receptet får ni säga till. Nyttigt är det också - bara 405 kcal per portion!

 

Sen har jag bakat en kladdkaka som överraskning till Kent, den ska avnjutas med glass och hallon senare ikväll. Mums! Hade tänkt ha den till filmen Good Luck Chuck, men den var tydligen för stor att bränna ner så fick bara med sista minuten. Hmm. Inte så kul. Hur löser man det?

Nu blir det en kort promenad, 35-40 minuter ungefär och sen hem och mysa.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hellu! Grattis till era 19 månader;) Hittade hit genom din kommentar hos Twoforone. Hehe. Såg att du bodde i Växjö! Har bott där och min pojkvän bor där fortfarande. Bor i Skåne och pluggar nu så varje gång jag ser eller läser om någon eller något hemifrån blir jag alldeles barnslig av hemlängtan. Haha! Ha det gott!

Postat av: Mickan

Haha! Där ser man! Vart bodde du innan då? Och vart i Växjö bor du? Pluggar med eller? Jag pluggar i Kristianstad till folkhälsopedagog=)

2008-05-14 @ 21:22:25
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: Gisela

Grattis grattis! Man ska minifira ofta, sånt är bara mysigt! :) Och Good Luck Chuck är rolig!! :) Kram

2008-05-14 @ 21:29:27
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Gisela

Och recept mottages gärna... :P

2008-05-14 @ 21:31:45
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja, jag är också nyfiekn på receptet! Alltid kul med lite ny inspiration.

2008-05-14 @ 23:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback