Är det inte så det alltid är?

Jag sitter här och ska skriva en text om koncentrationssvårigheter och vad är det jag har svårt för just nu? Koncentrera mig. Jepp. Kommer ingenstans överhuvudtaget. Förutom med andra saker, som att jag läst alla de där bloggarna som vanligt, snackat med Sofia på msn och bokat in en jobbintervju imorgon (jippie!).

Ska förbereda mig inför intervjun imorgon med, inte vara så oförberedd som förra gången. Även denna gång handlar det om personlig assistent. Vi får se hur det går! Bara 40% plus timmar men det är ju alltid något. Plus att jag hinner sola och bada med isåfall...

I skolan var det kul som vanligt. Älskar när vi har idrott. Alla blir som barn på nytt. Leker och håller på. Haha. Idag var vi i slottsparken och nere i skogen och letade kottar bland annat. Min aktivitet som jag körde var djurstafett; vanlig stafett men man ska springa som olika djur. Väldigt kul att kolla på :) Skottkärrestafetten var också lustig.. hahaha!

Nej jag ska väl försöka koncentrera mig på det jag ska koncentrera mig på då. Sen om  45 minuter kommer Kent hem och då ska vi ut och springa, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

Hej! Jag länkar till 7 personer, i 7 dagar.

Vill du vara en av dom så skriver du att du röstar på min blogg, QUEENIEQUEENIE, i en kommentar i denna blogg: http://www.metrobloggen.se/karsten, IMORGON, ONSDAG (i rätt inlägg - där man ska rösta) .. jag väljer slumpmässigt 7 personer jag länkar till; när tävligen är slut i övermorgon..

Skriv till mig när du har röstat så jag vet. (MAN RÖSTAR IMORGON)
Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback