Avslöjad

image350
Kent var bara tvungen att prova den nya sortens Daim igår. Daim med smak av skogsbär. Det lät så spännande så jag var tvungen att smaka jag med. Trots att jag inte får äta sötsaker nu under veckan. Nåväl, den var jättegod! Rekommenderas verkligen. Jag tror det ligger en bit kvar i kylen men den ska jag inte röra. Ska ge mig ut och springa snart istället. Klockan 15.00 närmare bestämt. Idag blir det dock en kort runda. Antingen bakom huset eller willysrundan (de är typ 3,5 km var).

Och ja, jag har spenderat i stort sett hela dagen framför datorn - igen! Förutom när jag åt frukost och lunch samt diskade och kollade på Så ska det låta-reprisen en liten stund. Men jag har pluggat lite med, så inte bara gjort ingenting här framför skärmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback