Dagens outfit!

Så var det dags för mig att publicera dagens outfit igen. Kanske inte världens moderiktigaste eller coolaste kläder men väl mycket praktiska när det är dags att ge sig ut i löparspåren! Träningsställ från Stadium - 499 kr. Riktigt sköna att springa i och så syns man bra, som ni ser på reflexerna...

image338
Det blir nog willysrundan idag, hoppas det inte blåser så mycket bara. 20 minuters löpning är lite lagom sådär. Sen hem och duscha, käka och ta bussen till Hovshaga för att jobba. Typiskt att man ska så långt, måste ta bussen en timme innan jag börjar jobba. Och det är för långt att cykla dit. Men har jag tur så hämtar Kent mig ikväll i alla fall, eller så tar jag bussen då med om han är ute och springer eller tvättar bilen. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback