ESC - semifinal 1

Jag orkade inte se hela semin igår, hade inga planer för det heller faktiskt. Men ett tiotal låtar såg jag nog nästan. Kvaliteten var inget vidare, tyvärr. Tycker väl att Norges och Greklands bidrag var helt okej. Har inte hunnit kolla alla de andra så noga så har inte full koll. Dock fick det mig att klicka in på youtube och kolla in gamla eurovisionlåtar som Ines från Estland år 2000 och Alsou från Ryssland samma år. Det var ett bra år!

Nu har jag varit vaken i snart 1,5 timme och ännu har inte vikarieförmedlingen ringt. Varför är det alltid så när man faktiskt förberett sig för att kunna jobba om de ringer? Jag kunde med facit i hand legat kvar i sängen åtminstone till klockan 8. Suck. Men men det är väl lika bra att vara vaken, nu ska jag bara försöka göra nåt vettigt av dagen med. Hoppas fortfarande på att de ska ringa....

Bilder kommen. Någon gång. Bloggen blir så grå och tråkig utan bilder men jag har inget roligt att lägga ut så får förbli grått och tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Gisela

Hejhej! Vi vet inte än men har snackat om det. Finns risk att vi faktiskt gör det ;) Det var kul förra året! Kram!

Postat av: Gisela

Det var kul sist, tyckte jag. Det är ändå hyfsat skoj med lekar :) Kom till träningen och den var inställd, skittråkigt :(Lnt o gå upp tidigt då på sin enda lediga dag, usch.

2008-05-21 @ 10:16:50
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback