Förändring

Jag kände att det var dags att förändra bloggen lite. Den gamla bakgrunden har jag haft i två år nu tror jag (nästan sen starten av bloggen) och nu vill jag ha lite ljusare, somrigare färger. Får hoppas att denna blir bra, annars får jag väl ändra igen så småningom. Kanske skulle ta och lära mig hur man gör olika bakgrunder med nån gång.

Intervjun gick bra, tror jag. Ska antagligen träffa en vårdtagare nästa vecka som jag ev. ska jobba med i sommar under v. 27-30 och ev. 33. Passar perfekt före Bulgarienresan och efteråt. Men vi får se hur det går.

I eftermiddag ska jag iväg och jobba igen, är ju en stund kvar tills jag börjar så nu blir det mest att flumma runt på nätet känns det som. Måste bli bättre på att lägga in bilder med.

Kom just på att jag skulle ju fotografera mina nya kläder så sprang och gjorde det. Hade nog varit snyggare att se dem på men whatever. Kanske kan fixa det med så småningom. Bilderna på kjolen och linnena blev inte bra, men här har ni byxorna i alla fall.
  
Stadium 199 kr Cubus 149 kr  H&M 199 kr.

Annat trevligt att kika på är ju alltid mat. Har hittat en finare bild på laxpajen samt på chokladdessert som Kent gjort (samma som chokladhjärtan han gjort tidigare men denna gång i små pajformar).
 

Nu är det snart dags att pallra sig iväg.
Ha en bra dag mina vänner.
Kram

Kommentarer
Postat av: Gisela

Gud jag blev helt rädd att jag kommit in på fel blogg - kände inte alls igen den först! Men kul med förändring! Gud vad snygga de blåa rutiga byxorna var! Cubus eller? Nästan bud på köra till ett Cubus alltså... :P Tack! Jag ska försöka överleva! Vi ses kanske på fredag :) Kram

Postat av: Gisela

Åh rosabrun är ju mer mina färger. Men de är riktigt snygga! :)
Ja kanske, jag ska träffa Alex då, sen får vi se vad vi hittar på. Men Zandra sa att vi var välkomna så vi kommer kanske inom en stund på kvällen :) Kram

2008-05-14 @ 16:43:54
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback