Grattis Annelie!

Nu har hon äntligen vunnit sitt första lopp på Jägersro! Eller ja, överhuvudtaget egentligen... hehe.. förutom den gången hon blev diskad. Och vi hade dessutom spelat på henne så tjänade lite kosing med :) hehe... typ 85 kr var men det är ju alltid nåt. Så kul, du får festa och fira ordentligt ikväll :)

Själv ska jag njuta av jordgubbar och glass framför Lyxfällan. Tror jag i alla fall. Om jag hinner göra lite skolarbete vore ju inte det heller helt fel förstås... Men först ska vi käka middag; lasagne med tacotouch :) Doftar underbart här inne. Receptet är som ett vanligt lasagnerecept men med tacokrydda ovanpå det, eller ja vi hade hälften tacokrydda och hälften fajitakrydda eftersom det fanns två halvfulla påsar i skåpet. Receptet kommer kanske upp på receptbloggen så småningom.

Har jobbat idag med förresten, fick jobb 3 timmar på en ny skola och så la de till en halvtimme imorgon. Nice! Idag sprang jag runt och lattjade boll med killarna halva tiden.. hehe.. sen hem och sprang rundan bakom huset på ny rekordtid - men jag hatar att springa i den här värmen. Blir helt slut. Fast så ska det väl va, typ.

Nu är maten klar!
Ha en bra kväll!
Kramkram



Update!
Lasagnen var den godaste jag någonsin ätit! Receptet finner ni
här, ät och njut!

Nu är det dags för Lyxfällan och jordgubbar.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback