Hjärnan på högvarv

Ibland är det väldigt härligt att drömma mycket. Men ibland är det väldigt jobbigt. Det händer ganska ofta att jag vaknar med huvudet fullt av tankar, hjärnan är på helvarv och jag känner mig helt död. Det känns som jag inte vilat en sekund utan låtit hjärnan "arbeta" hela natten. Idag var en sån natt. Helt död. Nu har jag trots allt varit vaken i 1,5 timme och om en halvtimme börjar idrottslektionen. Ska gå och skriva ut lite på vägen med. Jag hoppas att jag snart vaknar till liv.

I eftermiddag har vi PBL-möte och sen ska vi nog ut och springa i eftermiddag. Kan bli jobbigt efter idrotten men tror det är rätt lugnt. Nu var det ju bara två dagar sen sist jag sprang med men det ska nog gå bra.

Måste dra.
Tjingpling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback