Kvällens outfit

Engla har haft en tävling idag där man kan vinna ett presentkort på 500 kr hos Bianco (lyckas inte länka direkt till rätt inlägg, tyvärr). Jag vill gärna vinna och valde att matcha de knallrosa ballerinaskorna med följande outfit, som sedan fick stanna på resten av kvällen.
image354
Nu återstår det att se om man har en chans! Hade vart kul :) och de rosa skorna hade passat perfekt till min klänning, dock måste jag ju ha band över fötterna så inte skorna ramlar av. Kanske borde operera fötterna till samma storlek nån gång?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kläder :) Naj, såg inte schlagern, räcker med att se hela finalen imorgon för det ska jag verkligen göra!! :D Kram

2008-05-23 @ 06:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback