Lite för tidigt

Det känns faktiskt lite för tidigt att börja klockan 8 idag. När det är grupparbete och vi själva bestämmer tiden. En timme senare hade varit mer lagom. Men, jag har varit med och bestämt det så har inget annat val än att glatt pallra mig dit.

Har funderat lite över bloggfenomen som
Blondinbella. Jag läser inte hennes blogg (har kikat in där nån gång men tilltalar inte mig) men däremot möts jag ofta av kommentarer kring hennes blogg på andra bloggar. Och jag kan hålla med om att svar som att det är hennes skyldighet gentemot bloggen att komma in på krogar fast hon är under 18 år kanske inte känns helt okej. Men trots allt måste man ju ändå beundra henne, och andra med liknande stora bloggar. Hon har trots allt lyckats marknadsföra sin blogg (och sig själv) till att få riktigt många läsare och tjäna pengar på den. Det är inte alla som fixar det. Jag tror det liggar mest avundsjuka bakom de som klagar på dessa bloggar, ingen skulle liksom skriva inlägg om hur kass min blogg är för det är ingen som läser min blogg. Eller jo, 12-15 personer. Er är jag väldigt glad över :) Jag blir överlycklig när jag en dag fått 5 kommentarer på ett inlägg (oftast står det 0) medan andra blir besvikna om de har under 100.

Det var dagens tanke det. Nu ska linserna på och några tag med mascaraborsten. I eftermiddag går resan mot sydligare breddgrader, Malmö närmare bestämt eller itll och med Trelleborg. Där bjuds det på tacos och spel ikväll och sen imorgon är det födelsedagsfest i Malmö!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback