Löpning

Det blev en löprunda i eftermiddag. Tänkte att det var dags att försöka orka en lite längre runda så tänkte springa ganska lugnt och se hur långt jag skulle orka. Det blev hela rundan. 6 km på 34 minuter. Förra året sprang jag 5 km på den tiden. Känns rätt bra :) Dessutom kände jag mig inte så jättetrött när jag kom i mål och jag har återhämtat mig väldigt fort. Skulle kanske klara milen om jag bara ville... (och hade en bra runda att springa!)

Nu väntar duschen och sen ska jag fixa grillspett till ikväll. Vi ska grilla, fast vädret är inte så fint. Blir nog att grilla ute och sen äta härinne. Förresten så har dillen vi planterade på balkongen börjat växa :) Vi är helt noggranna med den, tar in den varje kväll så den inte ska frysa! Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback