Midsommarafton!

Underbara nyheter för alla mina vänner som frågat så länge om hur det blir på midsommar i år. Äntligen är det klart att huset står ledigt och att midsommarfirandet för fjärde året i rad går av stapeln i Arrie. Det kommer att bli en oförglömlig kväll med lekar, god mat, massa sånger, dans runt midsommarstången och lite spännande överraskningar. Ni som varit med förr och och andra som gärna vill dela denna kvällen med oss, känn er hjärtligt välkomna!

Jag bjuder på lite härliga bilder från förra årets midsommarfest:


I övrigt så har helgen i Malmö varit jätterolig! Mysig och rolig kväll hos Zandra i fredags; vi käkade tacos, spelade schlagerspel och lekte med barnen :) I lördags lyckade sjag hitta en snygg sjal att ha till vårjackan, käkade lunch på Ankara med föräldrarna och på kvällen grillade vi gott med Sofia och Jens innan vi drog till Hanna för förfest och sedan Cuba Café. Idag har vi besökt en zoo-affär typ, Sveriges största med massa djur, krokodiler m.m. Värsta upplevelsen bara att gå och titta därinne. Malmöresan avslutades som sig bör med en falafel och sen hoppade vi på tåget hem.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja villl såklat vara med, vem vet kanske får med mig en till... fast de får jag se hur det går.. hi hi... kram

2008-05-18 @ 18:00:52
Postat av: paulinn

du e den ända jag känner som e över 25...
allt bra med mig. har du haft en skön helg i malmö/trellehåla

2008-05-18 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback