Mycket på G!

Idag är en dag full av grejer. Nu på morgonen ska jag förbereda mig inför intervjun klockan 10. Sen cyklar jag dit vid halv tio nån gång, sen hem och käka lunch och därefter iväg igen för att vikariera på en skolan mellan 13.45-16.00. Inte så lång dag att jobba men helt okej. Kl. 16 börjar vår tvättid med så får cykla hem snabbt och slänga i tvätten, sen fixa supergod middag ikväll. Kan tänka mig att kvällen kommer spenderas framför teven, kanske se nån film eller på hockey....

Om jag hinner ska jag skriva lite mer om koncentrationssvårigheterna med (kom faktiskt riktigt långt igår!) och så får jag inte glömma att ringa om cellprovskontroll (blää!!) som man tydligen måste göra när man fyller 23. Eller måste och måste, men man bör göra det i alla fall och jag har fått ett brev om det så ska väl boka in en tid.

Nu verkar ägget ha kokat färdigt så det är dags för en ljuvligt god frukost, bästa målet på dagen, bestående av knäckemacka med ägg o kaviar, en vanlig macka med leverpastej och gurka samt ett glas mjölk. Blir nog framför Nyhetsmorgon som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback