Ny dag - nya tag

Måndag idag och jag har varit riktigt duktig och redan skrivit klart min text och förberett lekar till morgondagens idrottslektion. Har läst allting inför PBL-mötet imorgon med. Perfekt. Så nu känns det lite som tur att jag tackade ja till att jobba i eftermiddag, de ringde från en skola igår kväll och frågade om jag kunde jobba idag. Tackade nej till förmiddagen (var tvungen att plugga klart) men ska börja kl 13 och jobba till 16.45. Inte jättemånga timmar men i alla fall några hundralappar extra till sommaren. Vilket behövs!

Nu ska jag kolla lite nyheter på Aftonbladet och sen blir det nog en promenad. Vågen pekade väldigt mycket uppåt idag jämfört med förra veckan så får ta i med hårdhandskarna.. haha.. Hade tänkt cykla till jobbet i eftermiddag men upptäckte att det blåser rätt så mycket ute så får se hur jag gör. Sparar ju pengar med på att cykla så hmm.. kanske!

Ha en bra dag mina vänner.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback