Pluggdag

Idag är en sån där dag när jag bara måste måste måste plugga. Ska ha skrivit en del till imorgon och har inte börjat än. Men har läst i alla fall, så bara att börja skriva ner det med. Går nog rätt bra och snabbt ändå. Vikarieförmedlingen har ju inte ringt heller så behöver inte ha dåligt samvete för att jag inte kan jobba. Fast om de skulle ringa så skulle jag nog vilja jobba i eftermiddag i alla fall...

Tänkte publicera ett par bilder på lördagens outfit. Strumpbyxorna ser helt sjuka ut, jag hoppas verkligen att de inte såg ut så i verkligheten, jag tyckte inte det då i alla fall.
 
Det roliga var att Sofia var klädd typ likadant fast tvärtom, i vit kjol och svart skjorta. Såg kul ut när vi stod bredvid varandra, lite lagom matchade sådär :)

Ha en bra dag!

--------

Update

Vikarieförmedlingen ringde och jag var tvungen att tacka nej till många timmars lärarjobb. Surt!

Kommentarer
Postat av: paulinn

jag bor i paderborn. ligger typ typ 30 mil från amsterdam

2008-05-19 @ 13:08:02
Postat av: Gisela

Vad fin outfit! :) Och kul o ses i helgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback