Receptakuten!

Nu är min nya blogg igång.
Receptakuten blev namnet och bloggen hittar ni
här.
Jag ska försöka uppdatera dagligen med bilder och recept på god och enkelt mat.
Länka gärna från din sida.

Ps. den här bloggen kommer såklart inte försvinna och troligen kommer matbilder fortsätta dyka upp här, men kanske inte hela recepten :)


Gårdagens dessert - behöver jag säga annat än att det verkligen var mumsfilibabba??

Dagen bjuder på bakning (håller på med det just nu), sen blir det en löprunda runt sjön och ikväll är det Grisfesten som gäller! Och ja, jag är jävligt sur över att missa schlagern. Faktiskt. Tänk om Charlotte vinner och jag inte har sett det? Paniik!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Din nya blogg ska läggas in i min länklista, inga problemas! :D

Ska DU missa schlagern? Jag trodde inte ens det fanns i dina tankar. Jag ska heja åt dig :) Hoppas ni får en kul kväll ändå! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback