Segt

Detta är en seg dag. Pluggandet går långsamt. Har visserligen skrivit nästan 4 sidor och skickat in till de andra i gruppen men har fortarande inte skrivit utifrån samtalet med min VFU-lärare. Dessutom känner jag mig så kass när jag bara sitter framför datorn och gör ingenting. Vilket jag har gjort i snart 6 timmar nu, med undantag för att ha ätit frukost, borstat tänderna, gått på toa och käkat lunch. Det får nog bli en löprunda sen, som kompensation. Promenad med älsklingen ikväll :)

Men nu borde jag skriva. Eller åtminstone göra nåt vettigt. Typ fixa ljusstakarna på bordet eller nånting. Något som inte har med datorn att göra. Röra lite på mig. Bädda sängen kanske.....

Kommentarer
Postat av: paulinn

hahahaha inte mkt har hänt

2008-05-19 @ 13:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback