Sommarjobb!

Jag har fått sommarjobb! Äntligen! Var på en andra intervju igår för att träffa vårdtagaren och tydligen gjorde jag ett någorlunda bra intryck i alla fall för jag ska jobba där under 4 veckor i sommar. Det blir troligen en del timvik vid sidan om med för att fylla upp timmar och så. Nu får vi bara hoppas att jag trivs med att jobba som personlig assistent :)

Tjejkväll igår var väldigt trevligt. Drack vin, åt massa goda frukter och popcorn o satt o snackade. Va svinkallt när vi skulle gå hem bara.. usch.. men men, vi överlevde i alla fall. Gick o la mig direkt men va sjukt pigg så bara låg o tänkte. Men det e rätt skönt de med ibland.

Idag kommer Kent hem till lunch. Så vi får nog en hel eftermiddag tillsammans för vikarieförmedlingen har inte ringt än i alla fall. Imorgon ska jag dock jobba på eftermiddagen :) Så det blir 34,75 h i maj månad (egentligen 39,25 men har redan fått betalt för några timmar). Så hyran blir nog betald nästa månad med :P

Nu ska jag borsta tänderna o sätta på linser för om en halvtimme är det dags för PBL och planering inför redovisningen nästa vecka.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback