Tisdag

Så var det tisdag igen och dags att gå till skolan. PBL-möte idag igen, ska nog få klart vår text idag :)

I eftermiddag hade jag hoppats på jobb men det ser mörkt ut. Fick samtal igår at det behövdes vikarier idag men vikarieförmedlingen har inte ringt än så. Men vi får se! Hoppas på jobb torsdag/fredag i alla fall. Kanske lyckas få pengar till att täcka hyran nästa månad med i alla fall...

Jag har fått en löneutbetalning på 270 kr denna månaden (förutom den vanliga från kommunen). Undrar vad det är för lön? Jag har ingen aning! Hoppas dte kommer ett lönebesked idag.

Nu ska jag ringa lönekontoret och kolla upp förra lönen. De betalade ut för lite lön! Grrr.. Eller egentligen för mycket, för den som var för liten skulle betalats ut nästa månad. Märkligt.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback