Torsdag morgon

Varför ringer de aldrig om jobb? Suck! I need money. Idag ska jag iof sig till skolan nu på morgonen, jobba med PBL, men i eftermiddag kan jag jobba hur mycket som helst. Imorgon eftermiddag med, men då har vi bild på förmiddagen till kl 12 så lite svårare.

Mitt hår är så fint idag! Bestämde mig för att fläta det igår kväll när det fortfarande var lite fuktigt och det blev perfekt lagom fint lockigt idag. Mest så det ser ut att ha lite mer volym :) Får nog börja göra det oftare.

Sötsaksfria veckan går bra, förresten. Eller ja, jag har ju ätit nån liten sötsak varje dag... Lite glass med varma hallon i måndags, en pytteliten bit Daim Forest Fruit i tisdags och så blev det en liten cookie igår kväll. Men vikten har i alla fall gått på rätt håll och nu är jag nere på rekordlåg vikt igen. Det var länge sen sist! Sen är det fest i helgen och man släpper lite på det och whooops så får jag jobba på det hela nästa vecka igen. Så är de varje vecka nästan, men men det går ju i alla fall.

Nu ska jag göra mig i ordning till skolan och leta fram vilka grejer som ska med i väskan. Är en hemsk röra på mitt skrivbord kan man säga.

Jag skriver senare idag, antar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback