Torsdag!

Denna veckan går så sjukt fort. Redan torsdag! Denna dagen kommer säkerligen flyga iväg den med, först nu på morgonen har jag träffat "PBL-gruppen" utanför biblioteket och sen kl 12.30 börjar jag jobba och jobbar till 18.30 ikväll. Då blir det bara hem, äta och sova känns det som. Men imorgon är jag kanske ledig, vi får se. Fast får jag jobb tar jag gärna det. Annars har jag en del att läsa till PBL-arbetet och till idrotten nästa vecka.

Ska nog börja kolla lite i böckerna nu, eller fixa lite annat. Sen blir det på med shortsen, så varmt o skönt idag med. De har lovat 22 grader tror jag och vi har suttit ute nu redan vid 9 på morgonen så lär bli en helt okej dag.
O jag har smörjt in mig med solkräm med... :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback