Ibland kan skolan göra en lycklig...!

I förmiddags kände jag mig väldigt nere. Jag tror det beror på den underbara helgen och på mina fantastiska vänner som varit här. Jag tror inte ni kan ana hur mycket jag saknar er...Har nog inte känt det så starkt förut som nu (utom precis efter att vi slutade på Bollerup). Ni är underbara!

I alla fall så gick jag runt här lite lagom deppad, även på lunchen och in på föreläsningen efter det. Men så hände det! Vi hade lektion i videostafett och skulle spela in filmer, typ 30 sekunder långa, efter olika rubriker. Och vi hade så grymt kul i vår grupp :) Hehe.. skrattade en hel del på "redovisningarna" sen när vi fick se alla filmer som gjorts...

Så nu är jag på mycket bättre humör och ser fram emot buggen som börjar om knappt en timme.. Korv stroganoff nästa - sen in i bilen och iväg till dansen!

Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback