Last day

Sista dagen idag då. Ska åka om knappt en timme för att ses nu före lunch och diskutera VFU:n och våra reflektionsblad. Sen får vi se vad som händer... haha.. det känns som att de har planerat nån, antingen nåt "spektakel" eller nån present eller nåt. Lät lite mystiskt igår när en lärare ville tala med mig och min VFU-lärare om två saker och först sa en sak till mig och sen att "nu får du gå iväg så ska jag prata med nn" lite lagom hemlighetsfull.. haha.. men kanske inbillar jag mig bara :) Vi får väl se! Sist fick jag ett jättefint halsband av dem. Denna gång har jag ju bakat muffins med, som jag bjöd barnen på igår men det blev några över så räcker till personalen idag!

I övrigt så var jag nyss inne och kollade ärendestatusen för min mobiltelefon som är inne på service för tredje gången. Denna gång hade jag ansökt om att reklamera den, och såg nu att jag fått det godkänt så jag får en ny mobiltelefon av SonyEricsson (om jag förstått det rätt alltså). Så hoppas på att få ett sms i början av nästa vecka och hämta ut min nya mobil.

Ikväll ska vi plocka ner alla julsakerna och sätta upp adventsljusstakarna och kanske julbelysningen på balkongen. Klädde balkongen med granris redan i onsdags... såå mysigt! Sen imorgon är det dags att baka pepparkakor (satte degen igår kväll!) och lussekatter, samt julpynta och kanske börja fixa med årets julkort. Ska göra egna i år (en del i alla fall..). På kvällen blir det kanske bio och sen på söndag kommer min familj hit och hälsar på!

Ha en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback