Mamma, pappa, barn!

Denna helg ligger vi i hårdträning inför framtiden minsann. Barnvakter åt Edvin, Kents brorsas 7-åriga son. Fast vi har superkul! Spelar PlayStation, sjunger singstar, har varit i simhallen och busat hela dagen och ikväll blir det en helkväll framför Sunes jul med godispåsarna i högsta hugg...

Inte nog med barnsnack för den delen.. Jag har förutom att jag inatt drömde om vårt framtida (någongång så småningom?) bröllop som var något kaosartat också lyckats med att i torsdags försäga mig något. Vi låg i sängen för att sova i torsdags kväll och jag lyckades lösa någon klurighet i Illustrerad Vetenskap och kläckte då ur mig "Tänk att du är gift med en så smart tjej som jag" till Kent. Oops.. Han reagerade direkt på det där med gift med ett asgarv och jag kunde knappt sluta skratta själv. Undra var det kom ifrån? Men det bara föll så naturligt... Hahaha.. Enklare och snabbare att säga än "tillsammans" kanske?

Nej, nu ska jag tillbaka och kolla in det spännande Fia-partiet som pågår någon meter härifrån mig. Så stora ytor har vi, ja... Förresten så åt vi supergod middag idag igen, här har ni receptet! Idag åt vi dock klyftpotatis till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback