Vackert!

Vaknade upp till ett snölandskap idag! Så vackert :) Lite mer snö hade ju inte vart fel, men med tanke på Ullaredsresan tidigt imorgon bitti kanske den helt skulle försvinna helt och det skulle bli plusgrader.. hehe..

Idag har vi träff i Temagruppen, sen därefter blir det VFU. Ikväll ska jag o Kent mötas i stan när vi kommer hem och äta middag ute! Mysigt.

Har inte så mycket annat att skriva. Igår spelade jag gitarr med barnen i ettan. Det gick bra, kul att få visa upp sig lite haha plus att läraren kunde stämma min gitarr åt mig :) Fast det var bara en sträng som inte var stämd faktiskt.

Nu ska jag äta frukost!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Snön kom ner till oss i Skåne också på förmiddagen. Mitt under vår föreläsning började de snöa jätte mycket och de gör de fortfarande. visst är det mysigt! Inte så skoj att ta sig hem dock i en bil med sommardäck. /Madde

Postat av: Anna

Hallå, va kul att gitarren kommer till någon nytta:). Här haglade det igår förresten, snö hade ju varit mysigare!

2008-11-21 @ 15:27:08
Postat av: Madde

Vad skoj att åka till Ullared. Jag ville också.

2008-11-22 @ 18:05:58
URL: http://madworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback